فراجا گردشگری

اهدای گواهینامه رضایتمندی میهمانان ایران هتل آنلاین به هتل ها

اهدای گواهینامه رضایتمندی میهمانان ایران هتل آنلاین به هتل ها به گزارش فراجا نظرات واقعی دردنیای امروز بسیار حائز اهمیت بوده و برای افزایش سطح اعتماد و همسوشدن با نیازهای جامعه اینترنتی و مجازی، هرشركت آنلاین خدماتی مستلزم فراهم آوردن یك فضای سالم و قابل اطمینان است.



به گزارش فراجا به نقل از مهر، در همین راستا رضایت مندی میهمان همواره یكی از اصول و رسالت های ایران هتل آنلاین بوده است. ثبت نظرات از دو جهت مهم و قابل توجه است: ۱- آگاهی رسانی به هتل ها در ارتباط با كیفیت عرضه خدمات و میزان رضایت مندی میهمان سابق و ۲- اطلاع رسانی به مهمانان آتی برای اقامت های پیش رو. با عنایت به سابقه ۱۲ ساله ایران هتل آنلاین در زمینه رزرواسیون آنلاین هتل و ثبت بیشتر از نیم میلیون نظر واقعی، قوی ترین و كامل ترین مرجع نظرات را در اختیار دارد.
امسال هم مانند سال قبل ایران هتل مبادرت به صدور گواهینامه های میزان رضایت مندی مشتریان نموده است و كیفیت عرضه خدمات هتل ها طی ۳ سال قبل را مورد بررسی قرار داده است.
این گواهینامه ها به معنای گواهینامه برتری یك هتل نیست، بلكه به مفهوم گواهینامه میزان رضایتمندی مهمانان ایران هتل آنلاین است. در این گواهینامه ها بررسی می گردد كه هر هتل از رتبه ۵ كه بالاترین رتبه میزان رضایتمندی است، توانسته اند چه رتبه ای بر مبنای نظرات میهمانان كسب كنند.
رتبه های در نظر گرفته شده بر مبنای استانداردهای مشابه بین المللی به شكل زیر است: رتبه بین ۲ تا ۳ «متوسط»، ۳ تا ۴ «خوب»، ۴ تا ۴/۴ «بسیار خوب» و بالای ۴/۴ «عالی» است. برهمین اساس تعداد ۶۴ هتل رتبه متوسط، تعداد ۲۹۴ هتل رتبه خوب، ۱۱۴ هتل رتبه خیلی خوب و ۳۳ هتل رتبه عالی كسب كردند.
واضح است كه ایران هتل آنلاین با تمامی واحدهای اقامتی در ایران همكاری ندارد و این گواهینامه ها بر مبنای میزان رضایتمندی مهمانانی كه از سایت ایران هتل آنلاین مبادرت به رزرو هتل كرده اند، صادر گردیده است. ما در این گواهینامه ها عنوان نمی نماییم كه هتلی، از هتل دیگر برتر و بهتر است بلكه تنها میزان رضایت مندی مهمانان ایران هتل آنلاین را اعلام نموده ایم. طبیعی است كه میهمانانی كه هتلی ۵ ستاره برگزیده اند، خواسته های متفاوتی نسبت به یك هتل دو ستاره دارند و بر همین مبنا امتیاز می دهند.
روند جمع آوری نظرات برپایه تنها آرا عرضه شده توسط میهمانانی است كه در هتل اقامت داشته اند، است و هیچگونه نظر شخصی و تبلیغات از جانب مجموعه ایران هتل آنلاین وجود نداشته است. درفرم نظرسنجی هر هتل عملكردهای مختلف مثل پاكیزگی و كیفیت غذا، عملكرد كاركنان، امكانات هتل، موقعیت مكانی و... مورد ارزیابی قرار می گیرد و مهمانان از ۱ تا ۵ به هتل مربوطه امتیاز می دهند.
میهمانان می توانند تنها با كد پیگیری خود مبادرت به ثبت نظر در سایت كند، به همین جهت نظرات كاملا توسط افراد حقیقی بدون هیچگونه دستكاری و جهت گیری به صورت كاملا واقعی و قابل استناد بر روی سایت ثبت می گردد و مورد تایید كلیه هتل ها و مهمانان است.
تمامی این مدارك و مستندات وجود دارد و می توانید با رجوع به سایت ایران هتل آنلاین نظرات تك تك مهمانان را با نام و نام خانوادگی دقیق و تاریخ اقامت ببینید، حتی این امكان وجود دارد تا هتل ها وارد پنل هتلی خود بشوند و پاسخ نظرات مهمانان هتل خویش را درج كنند.
ما امسال به «۵۰۶» هتل گواهینامه رضایت مندی اهدا كردیم. این گواهینامه ها به هتل هایی با رتبه ی بالای ۲.۲ تعلق گرفت. متاسفانه هتل هایی كه تعداد آرای آنها به حد نصاب نرسید، شامل اهدای این سرتیفیكت ها نشدند و در نهایت در الگوریتم انتخاب ما هتل هایی قرار گرفتند كه در بازه مهر ۹۶ تا مهر ۹۷ دارای این نظرات بوده اند. این بازه یك ساله از این جهت برای ما اهمیت داشت كه بتوانیم میزان رضایتمندی مهمانان را در روزهای شلوغی ( پیك) با ایام عادی هتل مقایسه نماییم.
اعطای دومین دوره گواهینامه میزان رضایتمندی مشتریان ایران هتل آنلاین بسیار حائز اهمیت می باشد، چون كه پشتوانه آن شاخصه بسیار مهمی همچون رضایتمندی مشتریان این مجموعه و نظرات بیشتر از نیم میلیون مسافر واقعی است.

1397/09/12
14:22:07
5.0 / 5
4719
تگهای خبر: اقامت , تبلیغات , خدمات , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۴
فراجا
faraja.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فراجا محفوظ است - سال 1396 تا 1403

فراجا

یافتن بهترین جا برای گردشگری
تماس جهت تبلیغات در سایت: 3722-470-912